Nieuwsbericht omtrent nieuwe bereikbaarheid

01 december 2021

Zeno is continu bezig met het optimaliseren en professionaliseren van haar dienstverlening. Om bedrijfsmatige zaken en aanvragen buiten kantooruren zo goed en efficiënt mogelijk te managen zijn wij vanaf 1 december op de volgende wijze bereikbaar:

Doordeweeks zijn wij telefonisch (0184-636712), via onze mail (planning@zenozorg.nl) en via WhatsApp bereikbaar voor alle vragen over onze dienstverlening van 08:00 – 16:30 uur.

Buiten bovenstaande kantoortijden zijn wij per mail of per telefoon op de volgende tijden bereikbaar voor spoed- en ad hoc situaties:

  • van 7:00-8:00 uur per telefoon;
  • van 16:30-23:00 uur per mail;

Er is dan altijd een medewerker van Zeno beschikbaar en waar nodig actie te ondernemen en contact met je op te nemen.

Weekend en feestdagen

In het weekend en tijdens feestdagen zijn wij telefonisch en per mail bereikbaar voor spoed- en ad-hoc situaties van 07:00 – 12:00 uur. Buiten deze tijden zijn wij uitsluitend per mail bereikbaar voor spoed- en ad-hoc situaties van 12:00 – 23:00 uur.

De mail wordt permanent gecheckt en waar nodig wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.