Zeno is continu bezig met het optimaliseren en professionaliseren van haar dienstverlening. Om bedrijfsmatige zaken en aanvragen buiten kantooruren zo goed en efficiënt mogelijk te managen zijn wij vanaf 1 december op de volgende wijze bereikbaar:
Doordeweeks zijn wij telefonisch (0184-636712), via onze mail (planning@zenozorg.nl) en via WhatsApp bereikbaar voor alle vragen over onze dienstverlening van 08:00 – 16:30 uur.
Buiten bovenstaande kantoortijden zijn wij per mail of per telefoon op de volgende tijden bereikbaar voor spoed- en ad hoc situaties:
van 7:00-8:00 uur per telefoon;
van 16:30-23:00 uur per mail;
Er is dan altijd een medewerker van Zeno beschikbaar en waar nodig actie te ondernemen en contact met je op te nemen.
Weekend en feestdagen
In het weekend en tijdens feestdagen zijn wij telefonisch en per mail bereikbaar voor spoed- en ad-hoc situaties van 07:00 – 12:00 uur. Buiten deze tijden zijn wij uitsluitend per mail bereikbaar voor spoed- en ad-hoc situaties van 12:00 – 23:00 uur.
De mail wordt permanent gecheckt en waar nodig wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.
‘Zeno Zorg is opgericht vanuit idealisme, dat zullen we nooit verliezen’ Waar staan we bij Zeno Zorg voor? Hoe kijken we naar de huidige ontwikkelingen in de (intensieve) zorg en hoe zien we de toekomst? In een interviewreeks met de driekoppige directie geven we antwoord op deze vragen. In deel 1: algemeen directeur Harry van […]
‘Onze drive om de zorg te verbeteren, zit verankerd in de organisatie’ Waar staan we bij Zeno Zorg voor? Hoe kijken we naar de huidige ontwikkelingen in de (intensieve) zorg en hoe zien we de toekomst? In een interviewreeks met de driekoppige directie geven we antwoord op deze vragen. In deel 2: de visie van […]
‘Elk radertje in onze organisatie draagt bij aan de zorg voor de cliënt’ Waar staan we bij Zeno Zorg voor? Hoe kijken we naar de huidige ontwikkelingen in de (intensieve) zorg en hoe zien we de toekomst? In een interviewreeks met de driekoppige directie geven we antwoord op deze vragen. In deel 3: operationeel directeur […]
We werken dagelijks hard om onze zorgondernemers te helpen aan mooie opdrachten en hen te ondersteunen bij de administratieve handelingen. Door middel van het tevredenheidsonderzoek willen we achterhalen hoe we onze zorgondernemers nóg beter kunnen ondersteunen, omdat we overtuigd zijn van het feit dat het altijd beter kan. In deze infographic presenteren we de resultaten uit […]
Yes, we zijn weer geslaagd voor het SNA-keurmerk. Op 27 september hebben wij voor Zeno Zorg B.V. onze jaarlijkse SNA-audit gehad. Deze hebben wij weer glansrijk doorstaan zonder afwijkingen. Sinds 2022 heeft Zeno Zorg het SNA-keurmerk. SNA staat voor Stichting Normering Arbeid. Het SNA-keurmerk kan alleen behaald worden door bureaus die voldoen aan de wettelijke […]
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt. Wil je meer weten? Lees dan ons cookie- en privacybeleid. Hierin vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.Alle cookies toestaanWeigeren