Zeno is continu bezig met het optimaliseren en professionaliseren van haar dienstverlening. Om bedrijfsmatige zaken en aanvragen buiten kantooruren zo goed en efficiënt mogelijk te managen zijn wij vanaf 1 december op de volgende wijze bereikbaar:
Doordeweeks zijn wij telefonisch (0184-636712), via onze mail (planning@zenozorg.nl) en via WhatsApp bereikbaar voor alle vragen over onze dienstverlening van 08:00 – 16:30 uur.
Buiten bovenstaande kantoortijden zijn wij per mail of per telefoon op de volgende tijden bereikbaar voor spoed- en ad hoc situaties:
van 7:00-8:00 uur per telefoon;
van 16:30-23:00 uur per mail;
Er is dan altijd een medewerker van Zeno beschikbaar en waar nodig actie te ondernemen en contact met je op te nemen.
Weekend en feestdagen
In het weekend en tijdens feestdagen zijn wij telefonisch en per mail bereikbaar voor spoed- en ad-hoc situaties van 07:00 – 12:00 uur. Buiten deze tijden zijn wij uitsluitend per mail bereikbaar voor spoed- en ad-hoc situaties van 12:00 – 23:00 uur.
De mail wordt permanent gecheckt en waar nodig wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.
Welke verzekeringen moet je hebben als zzp’er in de zorg?
Als eenmanszaak kun je aansprakelijk gesteld worden voor schade. Je kan persoonlijke aansprakelijkheid voorkomen door jezelf goed te verzekeren. In dit artikel vertellen we je welke wij aanbevelen voor een zzp’er in de zorg. Soms kan een verzekering vanuit een opdrachtgever contractueel verplicht zijn. Vaak zijn een bedrijfs- en/of beroepsaansprakelijkheidsverzekering een vereiste wanneer je aan […]
Blijf bevoegd en bekwaam door investeren in opleidingen
Als zzp’er in de zorg wil je de best mogelijke zorg bieden aan je cliënten. Daarom is het belangrijk om je als zorgaanbieder te blijven ontwikkelen door middel van scholing. Daarnaast is het belastingtechnisch belangrijk om als zorgondernemer te investeren in jouw onderneming. In dit artikel geven we je handvaten om jouw opleidingsplan goed in […]
Als zzp’er in de zorg is het heel belangrijk om continu bezig te zijn met het voorkomen van schijnzelfstandigheid. Maar wat is schijnzelfstandigheid nou precies? En wat kan je eraan doen om het te voorkomen? Lees dan snel verder. Wat is een schijnzelfstandige? Wanneer een beroepsactiviteit wordt uitgeoefend onder het gezag van een werkgever is […]
Waarom een kwaliteitssysteem belangrijk is voor een zzp’er in de zorg
Ben je zzp’er in de zorg en heb je nog geen kwaliteitssysteem? In dit artikel leggen we je uit waarom dit onmisbaar is. We geven je tips om een kwaliteitssysteem op te zetten en welke partijen jou hierin kunnen ondersteunen. Wat is kwaliteit? Je levert kwaliteit wanneer je voldoet aan de verwachtingen van de klant, […]
Tevredenheidsonderzoek voor jouw opdrachtgever als zzp’er in de zorg (+template)
Als zzp’er in de zorg ben je altijd aan het werk voor verschillende opdrachtgevers. Om jouw dienstverlening te verbeteren, is het van belang om continu feedback te verzamelen. Dit kan met je (zzp-)collega’s door middel van intervisie*. Maar hoe pak je dit aan bij opdrachtgevers? Hierbij spelen tevredenheidsonderzoeken een cruciale rol. Het begrijpen van behoeften […]